فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
حضور در جام جهانی شروع خوبی برای بازگشتم است
یزدانی: ثابت می‌کنم طلای المپیک حق من بود

ملی‌پوش وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران گفت: اگر در جام جهانی با قهرمان آمریکایی المپیک کشتی بگیرم، طوری شکستش می‌دهم که ثابت ‌کنم طلای المپیک حق من بوده است.

خبرگزاری فارس: یزدانی: ثابت می‌کنم طلای المپیک حق من بود
  •  

رضا یزدانی ، در خصوص حضورش در جام جهانی کشتی آزاد گفت: آمادگی خیلی بالایی ندارم، اما با تمریناتی که بعد از لیگ در اردوهای تیم ملی دنبال کردم به شرایط نسبتاً مناسبی رسیده‌ام.

وی ادامه داد: حضور در جام جهانی می‌تواند شروع خوبی برای بازگشتم به تشک کشتی بعد از مسابقات جهانی برای کسب آمادگی به منظور حضور در رقابت‌های پیش رو باشد.

دارنده 2 مدال طلای جهانی تصریح کرد: متأسفانه مدال طلای المپیک را خیلی راحت و بدلیل مصدومیت از دست دادم، در حالی‌که کشتی‌گیر آمریکایی که به مدال طلا دست یافت را سال قبل از آن در جام جهانی روسیه با اختلاف شکست داده بودم، اما او قهرمان شد.

یزدانی خاطر نشان کرد: وارنر امسال هم در مسابقات جهانی حاضر نشد تا با او کشتی بگیرم، اما مطمئن باشید اگر در جام جهانی با هم کشتی بگیریم طوری شکستش می‌دهم که ثابت ‌کنم مدال طلای المپیک حق من بوده است.

- f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 548
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 554
بازدید ماه : 666
بازدید کل : 13141009
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7